Klenditeenindamine

 

Põhitingimused

Need tingimused kehtivad kõigis õigussuhetes, mis tekitavad klientide ja müüja, internetipoe internetshop, ettevõtte ERIDITA vahel.

 

Lisaks nendele tingimusele reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad kaupade ostmisel e-poe internetshop kaudu, Eesti Vabariigi õigusaktidega.

 

Ettevõttel ERIDITA on õigus e-poe arengu ja kasutuskindluse tõstmise huvides muuta ja täiendada neid tingimusi, hinnakirju ja eripakkumiste tingimusi. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad veebilehel http://www.internetshop.ee avaldamise hetkest.

 

Kui tellimus on esitatud enne uute tingimuste jõustumist, kohaldatakse tingimusi, mis kehtisid tellimuse esitamise hetkel, v.a juhtudel, kui seaduses või nende tingimustega on sätestatud teisiti.

Kauba valimine

Kauba kiireks ja täpseks valimiseks kasutage vasakul asuvat kategooriamenüüd ja paremal asuvat sortimismenüüd (kaubamärk, liik, vanus, suurus jne).  Samuti saate kauba valida kohe kaubamärgi alusel, kui klõpsate vastaval logotüübil.

 

Kauba pildil klõpsates pääsete üksikasjaliku kirjeldusega lehele, kus saate näha suurendatud kujutisi, valida pakendi või seotud kaubad.

Kauba hind

Hinnad e-poes internetshop kehtivad maksmise hetkel.

 

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

 

Hindadele võidakse lisada kohaletoimetamishind vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamisviisile.

Kampaaniad ja eripakkumised

Poes internetshop toimuvad perioodilised allahindlused ja lisatingimused mitme ühesuguse kauba soetamisel – MAXIPACK:

1. 3 ühesuguse 12-25 kg kuivtoidukoti soetamisel  - allahindlus 5%

2. 3 ühesuguse tualetitäitekoti soetamisel  - allahindlus 5%

Pange ostukorvi 3 või rohkem kotte. Täpsustada makseviis '' Hiljem pangaülekandega''. Me teeme allahindlust ja saadame tellimuse kinnituse koos uue kokku.

 

Kui kaubale kehtib mitu allahindlust, siis kampaaniaallahindlusi ei summeerita ja arveldus toimub suurema allahindlusprotsendi alusel.

 

Spetsiaalne kampaania kasvandustele ja klubidele.
Selleks, et näha ja kasutada allahindlusega hindu kasvandustele ja klubidele, on vajalik:
 
1. Registreeruda kodulehel kasutajana
 
2. Saata taotlus tagasiside vormi kaudu või aadressil info@internetshop.ee, märkides ära kasvanduse või klubi andmed

Ostukorvi lisamine

Pärast kauba valimist klõpsake nupul ''Lisa ostukorvi''. Valitud kaup liigub automaatselt teie ostukorvi, samas saate jätkata järgmise kauba valimist.

 

Saate alati ostukorvis olevaid kaupu redigeerida, lisada või eemaldada jaotise ''Minu ostukorv'' kaudu

Tellimuse vormistamine

Tellimisprotsessi saab alustada nupu ''Minu ostukorv'' klõpsamisega või  saidi ülaosas asuva lingi ''Vormismista ost'' kaudu.

 

Kui vormistate tellimuse nupu ''Minu ostukorv'' abil, saate eelnevalt teada kohaletoimetamismaksumuse pärast riigi, piirkonna ja sihtnumbri valimist. Pärast kõigi andmete sisestamist klõpsake nupul ''Saa pakkumine''  ning see lisandub valitud kauba hinnale automaatselt.

 

Nupu ''Vormismista ost'' klõpsamisel pääsete ostu edasise vormistamise lehele.

Kohaletoomisankeedi täitmine

Kaupa saate soetada nii külastajana kui ka registreeritud kasutajana.

 

Registreeritud kasutajal on vormistusprotsess kiirem, sest vajalikud väljad täidetakse automaatselt nende andmetega, mida registreerumisel esitasite.

 

Olge aadressiandmete sisestamisel tähelepanelik.

 

Järgnevalt valige teile sobiv kohaletoimetamisviis: SmartPost, Omniva või Kulleriga. Kui kaupa ei saa kohale toimetada teie valitud viisil, valige muu viis või võtke ühendust.

Tellimuse maksmine

Kliendil on õigus valida järgmiste maksevõimaluste vahel.

1. Makse pankalingide SEB, Swedbank, Danske BankNordea või pangaulekandega.

2. Pangakaardiga või sularahas kättesaamisel kauba eest (аinult tellimused Tallinna piires). 

3. Ülekanne muul mis tahes viisil ettevõtte kontole, mille andmed on kirjas jaotises Meist. Kui valite selle maksevõimaluse, palume teil kinnitada ülekanne ja saata maksekorralduse koopia meie aadressile tellimus@internetshop.ee

 

 

Kaup loetakse ostetuks ning ostu-müügi leping sõlmituks hetkest, mil määratud summa laekub ettevõtte ERIDITA arvelduskontole. Peale panga planketi täitmist, vajutage nupule "Tagasi müügi juurde"

 

Pärast arve maksmist saate originaalarve e-posti aadressile, mille teatasite tellimuse vormistamisel.

 

Registreeritud kasutajatel on võimalus arve saada ja välja printida internetipoe arhiivis. Selleks on vaja minna lingile Minu konto, mis asub saidi ülaosas.

Kohaletoimetamisviis ja -hind

Ostetud kaup toimetatakse kohale tellimuse vormistamisel teatatud aadressile teie määratud viisil.

Internetipood internetshop pakub mitut kohaletoimetamisvõimalust.

 

Tasuta kohaletoimetamine Eesti piires – poe pakutav teenus juhul, kui ostusumma on vähemalt 35 eurot. 

Tasuta kohaletoimetamine Soome piires – poe pakutav teenus juhul, kui ostusumma on vähemalt 69 eurot. 

 

1. Pakiautomaat SmartPost – 3.99 eurot

Pakiautomaadid. Praegu on neid rohkem kui 62 kohas ja need töötavad 24 tundi päevas, 7 päeva nädalas.

Paki kättesaamiseks peate automaadi näidikuekraanil sisestama koodi, mille saate SMS-iga ettevõttelt SmartPost.

 

Saaremaale on kohaletoimetamisaeg päeva võrra pikem kui mandril. Kohaletoimetamine Hiiumaale üks kord 3 päeva jooksul.

Paki hoiundamine automaadis kuni 7 päeva.

 

Paki kättesaamine

 

 

2. Pakiautomaat Omniva – 3.99 eurot

Pakiautomaadid. Enam, kui 100 Omniva pakiautomaati asuvad 45-s linnas ja alevikus üle Eesti. Omniva pakiautomaadid on alati avatud ning asuvad mugavasti ligipääsetavates kohtades.

 



 

3. Venipak Kuller 3 eurot

Tellimuse kohaletoimetamine mis tahes aadressile, otse teie koduukseni. Seda kohaletoimetamisviisi kasutatakse raskete ja suuremõõtmeliste kaupade puhul.

 

4. Pakiautomaat SmartPost (Soome) – 8 eurot

Tellimuse kohaletoimetamine mis tahes aadressile, otse teie koduukseni. Seda kohaletoimetamisviisi kasutatakse raskete ja suuremõõtmeliste kaupade puhul.

 

Pärast kauba kullerile või kullerteenusele üleandmist võetakse teiega ühendust kauba kohaletoimetamise täpsustamiseks või teavitatakse teid kauba saabumisest teie valitud postiautomaati SMS-iga.

 

Kuller toimetab tellimuse kohale tellimuses näidatud aadressile üks kord. Edasi te saate ise kättesaada oma tellimus teie linna kandekeskusse. Kohaletoimetamisaadressi ei saa muuta.

 

Kauba saamisel ettevõtete Omniva, SmartPost postiautomaadist või kulleriga soovitama üle vaadata pakend ning väliste kahjustuste korral näidata see kulleri saatelehel või teatada kahjustustest kohe e-posti teel või kontakttelefonil 5514726.

Kohaletoimetamistähtaeg

Laos olev kaup toimetatakse kohale 1-5 päeva jooksul Eesti ja Soome piires.

 

Juhul, kui teie tellitud kaupa pole laos ja seda tuleb tarnijalt tellida, mistõttu on kohaletoimetamine etteantud tähtajaks võimatu, ning muudel juhtudel, kui õigeaegne kauba kohaletoimetamine ei ole võimalik põhjustel, mis ei sõltu ettevõttest ERIDITA , teavitama viivitusest tellimuses näidatud kontakttelefonil või e-posti aadressile 2 päeva jooksul alates ostu-müügi lepingu jõustumise hetkest ning teatame kauba uue kohaletoimetamise tähtaja.

 

Mitme kauba tellimisel sõltub kohaletoimetamisaeg kõige pikaajalisema kohaletoimetamisajaga kaubast.

 

Kui te pole kaubast enam kohaletoimetamistähtaja pikendamise tõttu huvitatud, on teil õigus tellimus tühistada ning teie makstud summa (koos kohaletoimetamismaksumusega) makstakse teile tagasi.

 

Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui selle põhjustasid kliendi antud ebatäpsed, poolikud või valed andmed tellimuse vormistamisel.

Kauba tagastamine

Kliendil on õigus taganeda tehtud ostust 14 päeva jooksul alates tellimuse üleandmisest kliendile, teatades sellest kirjalikult müüjale koos kauba tagastamise põhjusega.

 

Tehingust taganemisel peab klient tagastama ostetud kauba müüjale 14 päeva jooksul alates müüja teavitamisest oma soovist tehingust taganeda. Kõik kauba tagastamisega seotud kulud tasub klient, k.a. esmane transpordikulu. Klient ei pea maksma transpordikulusid defektse kauba tagastamisel.

 

Pärast kauba tagasisaamist kohustub müüja tagastama kliendile kogu kauba eest makstud raha, sealhulgas kliendi makstud kulud kauba kohaletoimetamiseks poest, samale arvelduskontole, millelt sooritati kauba eest maksmine, 14 päeva jooksul.

 

Kauba tagastusõiguse realiseerimiseks ja tehingust taganemiseks peab klient hoolikalt avama kauba pakendi ja tagastama kauba koos originaal pakendiga. Pakendist väljavõetud kaupade tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte.

 

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud.

 

Toit, konservid, hügieeni- ja hooldustooted võetakse tagasi või vahetatakse ümber ainult kahjustamata pakendis.

 

Soetatud kaup ei kuulu vahetamisele juhul, kui see valmistati tellija tingimustel, tellimise peale või tellija isiklikeks vajadusteks.

 

Tasuta kohaletoimetamise reeglid ei kehti juhul kui osa tellimusest tagastatakse ja ülejäänud kauba maksumus on alla 35 euro. Sellisel juhul ostja maksab ülejäänud kaupade saatmise kulud lähtudes tellimuse esitamise ajal valitud tarnimismeetodi tariifist. Müüja jätab endale õiguse tagastatud kauba maksumusest kinni hoida transpordisumma.

Pretensioonide esitamise tingimused

ERIDITA OÜ vastutab defektide eest, mis ilmnesid 2 aasta jooksul kauba soetamisest, ent mitte hiljem kui 2 kuud pärast defekti avastamist.

 

Pretensioonide esitamise tähtaja jooksul on ostjal õigus tasuta remondile poe arvelt. Kui kauba parandamine on võimatu, vahetatakse kaup välja töökoja volitatud isiku otsuse alusel.

 

Defektse kauba tagastamisel tagastatakse teile makstud summa koos transpordikuludega esitatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates defektse kauba tagastamisest.


 

Pretensioonide esitamise õigus toimib juhul, kui kaupa kasutati eranditult otstarbekohaselt ja ainult kodumajapidamises.

Kui purunemine toimus tootja süül, parandatakse kõik tootmis- ja materjalidefektid, samuti töö ja varuosade hind. Hüvitamisele ei kuulu välistingimustest (nt välk, voolukõikumised, ebapiisav ventilatsioon, tühjenenud akud, tulekahju, uputus, loomulik kulumine) põhjustatud purunemised ning kauba vale käsitsemine ja kulumaterjalide defektid.

 

Pretensioonide esitamise õigus kehtib üksnes originaaldokumendi esitamisel.

 

Pretensioonideks ei ole kauba kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku välimuse taastamine ning kasutusjuhendi mittejärgimisest tingitud defektide likvideerimine.

 

Kui pretensioonialune ese asendatakse teisega, kehtib kaubale uus pretensioonide esitamise tähtaeg samaks perioodiks. Ühe komponendi väljavahetamisel kehtib pretensioonide esitamise uus tähtaeg väljavahetatud komponendile.

 

ERIDITA OÜ ei võta vastu pretensioone järgmistel juhtudel:

1. Kauba esitamisel poodi remondi tegemiseks ei esitata selleks vajalik ostudokument või on selle andmeid omavoliliselt muudetud;

2. Seerianumber või mudelinumber on muudetud, eemaldatud, teisaldatud või loetamatuks tehtud;

3. Kauba konstruktsiooni või tehaseseadetesse on tehtud omavolilisi muudatusi;

4. Kaup läks rikki omaniku süül vale kasutamise, juhiste mittejärgimise, hooletu käsitsemise/hoolduse või liigkoormamise tagajärjel;

5. Toimus tavapärane kauba füüsiline kulumine tavakasutuse käigus.

Poolte vastutus ja vääramatu jõud

ERIDITA OÜ vastutab teie ees, aga teie vastutate ERIDITA OÜ ees kahju eest, mida on teisele poolele põhjustatud nende tingimuste rikkumiste korral ja ulatuses, mis on sätestatud Eesti Vabariigi seadustega.



ERIDITA OÜ ei vastuta teile tekitatud kahju ega kauba kohaletoimetamisviivituse eest juhul, kui kahju või viivitus on tingitud asjaoludest, mida  ERIDITA OÜ ei saanud mõjutada ja mille ilmnemist ERIDITA OÜ ei näinud ega saanud ette näha (vääramatu jõud).

 

Privaatsuseeskirjad

Poes registreerumisel ja ostude tegemisel säilitab müüja kliendi kohta tema esitatud isikuandmed (Google Analytics andmed, ees- ja perekonnanimi, tava- ja e-posti aadress, kontakttelefon) ja kogu tehtud oste puudutava teabe.

 

Kõiki kliendilt tellimuse vormistamise käigus saadud andmeid peab müüja kliendi isikuandmeteks ja töötleb neid konfidentsiaalse teabena vastavalt EV isikuandmete kaitse seadusele ostude paremaks kavandamiseks ja tarbijaharjumuste analüüsiks.

 

Müüja ei edasta saadud andmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud minimaalselt neid, mis on vajalikud kauba kohaletoimetamise korraldamiseks. Kliendil on õigus vaadata müüja valduses olevaid andmeid ning keelata nende edasise töötlemise.

 

Krüptitud andmeedastuskanali kasutamine poe ja pankade vahel tagab selle, et kõrvalised isikud ja ka müüja ei saa juurdepääsu kliendi isiklikele pangarekvisiitidele.

 

Kõik erimeelsused kliendi ja müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel.

 

Müüja vastab kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel 15 tööpäeva jooksul. Kui erimeelsusi ei suudeta lahendada kompromissi kaudu, on kliendil õigus oma huvide kaitsmiseks pöörduda Riigi Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Kõik vaidlused, mis tekivad kokkuleppe mittesaavutamisel või nende tingimuste ulatuse väliselt, lahendatakse Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide alusel.

Lahtiütlus

Kaupade ja teenuste hindu võidakse muuta ette teatamata.

 

Kõik pildid ja kirjeldused on võimalikult tõepärased, kuid ei anna alati kauba kohta kõikehõlmavat teavet. Meie kasutada on kauba tootjalt saadud pildid ja kirjeldused, kus mõnikord esineb vigu.

 

Kaupade ja nende omaduste kirjeldusel proovime olla võimalikult täpsed, samas ei pretendeeri me kuulutama lõplikku tõde. Kaubatootjad võivad muuta spetsifikatsioone ilma meiega kooskõlastamata.

 

Kui märkate kauba kirjelduses või pildis ebatäpsusi, teavitage meid sellest telefoni või e-posti teel.